någonting bra ur allt

Sängen och jag har kommit väldigt bra överens idag, har tillbringat (kolla Linnéa jag skrev inte spenderas som du hatar att man gör) halva min dag här. And I like it!
Hade inte tänkt att skriva ett långt inlägg utan tänkte bara informera om att imorgon ska jag gå upp klockan 8!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Nej, jag har inte gått och blivit tokig. Jag ska nämligen besöka min kära storebror som numera är bosatt i Västerås. Självklart ska inte bara jag åka utan jag och la familia. Så morgondagen kommer alltså tillbringas i Västerås vilket innebär en hel del handbollstittande och annat skoj här i världen.

 Om man skulle släcka ner datorn och försöka sova, ska ju trots allt upp tidigt imorgon. Men om jag inte kan sova kan jag ju alltid försöka räkna hur många gånger jag säger "du driver" på en vecka (453956934 ggr) ANTECKNA!

Godnatt boys and girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0