S-S-SKYPARN

Evelina drog hem vid åtta, vi pluggade hela dagen (om man räknar bort den stunden vi lyssnade på musik, fikade, gjorde muffins, fixa skype och skypade även fast vi satt brevid varandra) Aja, klar är jag iallfall, det var ju mitt mål så det känns bra. Var även och laddade tåg-kortet så nu är det bara att åka till Norrköping igen. Ska dit imorgon, även fast jag tror att vi inte har någon basgrupp. Så det kan visa sig imorgon att vi inte har några lektioner. Hoppas vi har basgrupp, annars är det ovärt.
Nu ska jag faktiskt krypa ner, imorgon blir det plugg igen. Den här gången på biblioteket, vårat nya favoritställe! Ohjaaaaaaaa.
 
Puss Jullan


det enda positiva i skolan; min bästa klass 1:6!

Kommentarer
Postat av: lippan

2010-01-10 @ 23:43:08
Postat av: lippan

håll ut imorrn i skolan! :D

2010-01-10 @ 23:43:28
URL: http://flpa.blogg.se/
Postat av: jullan

JADÅ Lippan! det gick så bra så :) ses imorgon snygging!

2010-01-11 @ 19:38:48
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0