screw you

Lite värme, brunkropp och lite Grekland - då, då är jag lycklig!

Men hej igen! Jag har precis satt mig i min säng, efter att ha spelat monpol med Linnéa. Vi hade på oss varsinn ansiktsmask och så satt vi där i våra pyjamaser på Linnéas golv, det va en ganska vacker syn må jag säga!
Men nu är iallafall ansiktsmasken avsköljd och jag är redo för natten.
Idag har jag smidigt lite planer om morgondagen med Evelina. Vi ska träffas och plugga, WIHU! Men som sagt så är det väldigt behövligt. Själva tyskauppgiften vi ska göra är inte något som jag gillar, men Evelina är saknad så det ska bli kul att träffa henne. Något säger mig att det kommer sluta med att vi inte kommer plugga. Men då har vi ju varit så smarta så vi ska inte träffas hemma hos någon, utan i biblioteket. Smart va? Tycker vi iallafall, för där finns inga tv-apparater eller annat farligt man kan fasta vid. Otroligt bra tycker iallfall jag (åh! Det rimma)

Imorgon ska jag också ner till kära duveholmshallen och kolla på fotbollscup, kan ju bli kul. Lina ska med, och det gillas ju! Hoppas på att det inte är lika kallt imorgon.
Kyla är inte skönt! Jag gillar värme, värme & sol. Mamma och pappa har håller på att kolla på resa till Grekland i sommar. Så det blir nog Grekland i sommar också, det säger jag verkligen inte nej till. Det skulle rädda min vårtermin, då har man något att se framemot.
Nu ska jag fortsätta drömma vidare om värmen, och vem vet jag kanske vaknar upp på en strand imorgon. Annars kan jag ju alltid trösta mig att sätta på datorn för min startskärm är en bild på en underbar sandstrand. Alltid något you know.

Later snyggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0