SO SICK

SOMMAR NU TACK GUD!

Vilken bra uppdatering märkte jag nu. Ironi mina vänner, ironi. Jag har inte tid att blogga längre, skolan tar upp för mycket tid. Slutade fyra idag och var hemma vid fem, pappa hämtade Linnéa och mig från stationen. Fast vi hade cyklar, fast han inte orkade, han är bara för bra min far. Väl hemma njöt jag av fredagen. Sen gick Linnéa över till Lina, eller gick? Vi sprang, hela vägen. Tog två minuter ungefär (wow). Hemma hos lilla Lina kollade vi på tv och snacka, sånt som vi är bra på. Mye mysigt, Lina är också för bra hon.
Kom nyss hem och sitter nu på min vanliga plats i sängen och lyssnar på musik och bara njuter av ledigheten. Har helt snöat in mig på "so sick" av ne-yo. Jag vet att den är gammal men jag smälter av ne-yo´s röst och texten är bra. Ah, de va det. Imorgon ska jag upp skapligt tänkte jag, måste städa rummet innan Evepeve ska komma. Vi ska baka och ha en mysdag helt enkelt.
Avslutar detta inlägg med ett citat som är mycket vanligt i min skoldag och inte minst i klassrummen; du driver med mig gudscha! (du driver med mig gud)

Puss


Kommentarer
Postat av: Paulina

ska du säääga! <3

2010-01-23 @ 13:01:03
URL: http://paulinabago.blolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0