TREAT ME RIGHT


Satt nyss och dreglade över monkis nya sortiment. Jag dog lite smått när jag såg alla godbitar, tänk när man kan ha på sig shorts igen och stora tröjor, solglasögon! I grekland, med brunbrända ben. Nej, nog med fantasier. Den tiden kommer, bäst att fokusera på nuet istället. Det kalla, vita vintern är ju faktiskt inte över även om jag vill det så gärna. Allt är så mycket lättare på sommaren de måste ni hålla med om gott folk! Alla verkar mycket gladare och man får mer tid ute. Nu kan man ju knappt vara ute, men när man väl är det så fryser man ju ihjäl. Inte nu kanske, nu är det ju knappt minus ute. Nu är det ju rena rama sommaren om man jämför med för några veckor sedan.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, oherhört skönt. Jag sov länge och tog dagen som den kom bara. Va dock en stund nere i hallen och kollade på sverige cupen. Alltid kul med lite handbollstittande. Träffade även fina-carolina och mallan ifrån klassen där nere, alltid trevligt att se dem må ni tro!
Nu funderar jag på om jag ska sova eller om jag ska fortsätta dregla över lite kläder, kanske lite bikinisar som jag kommer bo i tre veckor sedan. Ah, jag tror de blir andra alternativet.

peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0