TUNG OCH TYST OCH TVÄR

Saknar min lilla pojke, ingen är så bra som lilla Diesel

Godkväll kära vänner! Idag har jag varit på äventyr må jag säga. Äventyret började med att jag vaknade klockan (hör och häpna) åtta! Gick otroligt bra måste jag säga, jag som trodde att jag skulle stänga av mobilen och somna om. Men icke sa nicke, klockan 9 var the hole family påväg till Västerås. Det var kul att träffa brorsan också, det är det alltid. Fin lägenhet har han också!
När Alex drog till samlingen så åkte mamma,pappa,Linnéa och jag in till stan. Sjukt stort var det! Jag börjar allvarligt undra om jag har blivit shoppoholic? Varje gång jag besöker ett köpcentrum eller någon klädaffär köper jag något. Idag fick jag med mig hem ett par jeans, en blommig blus & ett par skor. Skorna va to die for om jag får säga det själv, precis sådana jag var ute efter. Puss på dem! Skulle gärna velat haft dem i sängen, så mycket gillar jag dem. Nej, nog om det. Matchen gick sådär för IVH Västerås. Men brorsan spelade brabra, han blev matchens lirare så det var ju iallfall något positivt.

Väl hemma gjorde jag inte allt för mycket. Smed lite planer igen med Eve, ska plugga imorgon också. Fast hemma hos Linnéa och mig och inte på biblioteket, hehe. Imorgon har jag bestämt att jag ska vara klar med tyska-skiten. Sedan ta nya tag när skolan börjar på måndag. JA! Hör och häpna alla K-holmare jag börjar på måndag. Men å andra sidan hade vi på Kunskap tre dagar längre sommarlov, plus att vi är lediga på fredag.
Snart ska jag släcka nattlampan för idag och ladda batterierna till både mig och datorn.

Sleept tight sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0