USCH FY BLÄ

bebis Jullan på Öland - ta mig dit

Jag ber om ursäkt för mitt senaste inlägg, väldigt deppigt. Skolan idag rullade på bra, slutade fyra. Väl hemma tog jag på mig myskläder och slängde mig i soffan. Sen låg jag där hela kvällen, känns lite bättre nu. Känner mig tvingad att åka till skolan imorgon även fast jag vill vara hemma och sova. Men jag vill inte missa två viktiga föreläsningar. Bara att bryta ihop och komma igen som min kloka syster sa idag. Jag har redan brytit ihop så nu är det bara att komma igen.
Imorgon är det bara två lektioner, på onsdag är det temadag på förmiddagen och så har jag en lektion på eftermiddagen. På torsdag är det en lugn dag och på fredag är jag (förhoppningsvis) ledig, om jag inte behöver gå på basgruppen. Gäller att tänka positivt mina vänner.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok, bäst att ha den utläst så jag slipper streckläsa den sista veckan. Känner igen den situationen! 
 
Kan även passa på att gratta min kusin Theo som fyller 13 år idag. Konstigt, jag minns det som igår när han drog mig i håret hela tiden.

Puss & godnatt / Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0