waiting all my life

Pluggisarnaaaaa


Jag vaknade klockan tio imorse vilket var det tidigaste jag vaknat detta lov. Vid elva träffade jag och Linnéa Evelina på biblioteket, som jag redan hade räknat ut så gjorde vi allt annat än att plugga. Istället för att plugga gick vi till Sultans och fikade. Kaffe latten smakade allt annat än kaffe latte och chokladkakan vi smällde i oss smakade inte choklad. Men glada ändå släpade vi oss tillbaka till biblioteket. Vi fick lite gjort iallfall, jag är snart klar med tyskan så det känns bra.
Kom nyss hemifrån duve där jag har tillbringat kvällen, Haza, Lina och Linnéa var ett bra sällskap må jag säga!
 Nu ska jag fortsätta att sitta vid datorn, eller egentligen är det datorn som sitter på mig. Men what ever, ni hajar. Slänger in ett inlägg innan läggdags.

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0