you are my star

Idag var jag verkligen uppe med tuppen (med tanke på att jag vaknar vid halv ett varje dag) för jag vaknade redan vid halv elva. Jag har hunnit med att tvätta, varit ute med vovven, sytt (okej. Mamma sydde, men jag hjälpde till!) och lagat mat (jaja, mamma gjorde de med men jag kollade iallafall på) Nu känner jag mig som en riktig hemmafru, en desperat sådan en med tanke på gårdagens inlägg. 
 
Jag har inga planer för den här dagen. Men städning i rummet skulle vara väldigt behövligt, men om man gillar att rummet ser ut som 7 svåra år och ett bombnedslag så kan man ju låta bli. Men jag ska inte låta bli. Och med tanke på mitt roll som hemmafru så blir den ju ännu mer fullbordad om jag städar också. Värt att tänka på!
Nu ska jag kolla till tvätten, vore ju inte allt för kul om jag skulle misslyckas med den. Jag kan lugna er med att jag slänger in ett inlägg sen om hur tvätten... eller nått sen.

Later


 
Min gungstol som i nuläget är min garderob skulle man kunna säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0