YOU KNOW YOU ARE DEAD WRONG

Kärlek - Bästa vän & KG 

Efter att ha letat efter in idominsalva i ett x antal minuter är den äntligen hittad. Nu är det så att jag inte vill se ut som en fjortis med idomin-putande läppar! Nejnej, endast för att min läppar är torra som fnösken såhär på vintern. Okej, kanske lite för mycket information men ni fattar vinken (eller säger man vilkeln?)
Fick just reda på att vi hade träning idag av Idagullfia, OPPPSSSIIII! skulle vara ganska skönt att springa av sig lite extrakilon man samlat på sig såhär på lovet. Men bättre lycka nästa gång.
Har absolut ingen fantasi just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo, juste. Jag var ute hos katterna förrut, katterna är våra kaniner. Linnéa och jag kallar dem för de, men Linnéa har börjat blivit orolig och säger att vi kanske borde sluta för dem kan ju faktiskt tro att dem är katter. Skulle ju vara tråkigt, kaniner har faktiskt också känslor! Ah, de va de. Hoppas ni antecknade, som jag gjorde i två timmar idag! TVÅ TIMMAR! Man måste bara älska alla föreläsningar vi har på kunskap, ujuj! Sista timmen hade vi ett seminarium i matsalen, för dem som inte vet vad det är så är det ett sorts prov som man gör i grupper. Eller nått, vet knappt själv så lita inte på mig. Men iallfall, när vi hade de så sov jag.. eller inte bokstavligt talat, men nästan.

Känner att jag borde sova nu, men först ska jag läsa igenom tyskan en eller två gånger. Ska sedan be till gud att han ska göra så att det kommer gå bra imorgon. Ah, det ska jag göra. Har bara redovisningen imorgon, men som sagt jag är duktig och drar till skolan vid 8. OVÄRT kanske ni tycker, men själv tycker jag det är ganska VÄRT! Då jag behöver plugga på religionsprovet som är på torsdag. På fredag ska jag sova bort hela dagen, ah för tänk att jag ska det!

Puss och godnatt gullisar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ne men vad trevligt jullis!

2010-01-12 @ 23:16:32
URL: http://evelinaohlsson.devote.se
Postat av: jullan

vad? vem? hur?

Evilyn dags att sova!

2010-01-12 @ 23:21:50
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0