1 JUNI

Yo,

helgens bravader är över, finalen resulterade till en 6:e plats, vi är jättenöjda. Jag är även nöjd med min insats vilket känns skönt.
Idag hade jag bara haft en redovisning. Näst sista redovisning för ettan.
 Jag undrar hur många jag har haft under mitt första år.
Har inte tillräckligt med fingrar till att räkna det.
Uppdraget redovisade vi iallafall, det gick mycket bra, enligt min grupp och lärarna.
Supernöjd är jag.
Nu sitter jag hemma och bara softar. Ska snart göra mig en chai-latte sedan måste jag städa rummet.
Måste även nöta tyskan tills imorgon, många måsten men så är det.
Har iallafall ingen träning idag, lite tråkigt men skönt på samma gång.

latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0