DO YOU

min fina lilla Swea

Hej hallå. Vilken dag, har varit sjukt trött från när jag vaknade tills nu. Slutade innan lunch idag, kunde åka hem halv ett men Eve, Linnéa och jag kände att vi behövde jobba lite med uppdraget. Åkte därför hem halv tre, vilket inte var så smart då tåget var smock fullt. Skönt att stå upp i 20 minuter med sprängande huvudvärk och folk upptryckt i ansiktet. Svar: Nej. Slocknade när jag kom hem, sedan tog mamma, pappa, Linnéa och jag en promenad och hyrde New Moon. Förtrollande bra enligt mig.
Halv åtta fick vi skjuts hem till Eve. Myskväll. Alex kom hem idag så han kom och hämtade oss och nu sitter jag här. Imorgon ska jag och Linnéa hjälpa till på de smås tävling. Musik ska Linnéa och jag fixa samt räkna poängen. Ida ska vara speaker, det blir nog trevligt.
Snart ska jag sova, huvudet hänger inte riktigt med känner jag. För mycket helt enkelt.

PUSS / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0