DREAMER


Har precis smällt i mig ett par våfflor, med glass och även lite grädde. Satt bra i kistan ska ni veta. Vet inte hur jag mår idag, ena stunden är jag glad och inte ett dugg stressad. Andra stunden får jag panik över hur mycket saker jag egentligen har att göra. Men varför sitta här och klaga, jag ligger faktiskt på en strand och steker om tre månader som Evelina påminnde mig om igår. Det låter bra i mina öron.
Imorgon har vi ingen träning så Linnéa och jag ska kolla på tallås-musikal direkt efter att vi kommit hem. Får se hur den är, säkert bra. Skönt att göra någonting annat än plugga. 
Nu är det halv åtta hos mig, bäst att dra!

LATERO / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0