EASY FOR YOU TO SAY

Måndag. Ingen bra dag om du frågar mig. Men den här måndagen hade något speciellt. Förutom lite lättnad och lite god mat hade jag även en rolig stund med klassen. Bästa klassen om du frågar mig. 1:6 briljerade på bowlingbanorna, okej inte alla kanske men nästan alla.
Okej! Jag erkänner, jag briljerade inte.
 Inte ens i närheten.
 Jag fattar inte vad som flög i mig.
 Jag brukar vara bra på bowling, okej kanske inte bäst men iallfall halvdann.
 Jag var inte ens i närheten av halvdann nu, jag var sämst.
Sämst, sämst, sämst. Rå-sist var jag.
Ingen var i närheten av mina poäng, jag skämmdes! På riktigt.
Ville bara gråta, så dålig var jag, Okej, det är bara en lek.
 Men ack så skämmigt.



Nu ska jag sova, kom hem för en timme sedan lite drygt. Det är inte okej, helvete heller. Går seriöst snart in i väggen. Det känns inte bättre att min handledare Classe sa att v.12 kommer bli våran mardrömsvecka! Tack Classe, nu har jag något att se fram emot. Min dödsvecka är i princip redan utsatt. Jag vill tacka skolan som har gjort mig till den jag är idag (sönderstressad, trött, irriterad, arg/ledsen/glad, lättretlig osv. listan kan göras lååååång) jag vill även tacka SJ för eran "otroligt braiga" transporter, tack tack än en gång.

Smeel you laterooooo / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0