I TOLD YOU


Okej, det här inlägget slänger jag bara in för Idas skull. Hon påpekade på träningen att hon tyckte det var synd att jag slutat blogga för en stund. Ida har varit väldigt hjälpsam den här veckan ska ni veta. I tisdags orkade inte jag och Linnéa springa hem, då fick vi skjuts av Ida i hennes lilla bil. Inte enda fram dock eftersom annars skulle mamma och pappa märka att vi inte sprungit. Ikväll gjorde Linnéa illa knät så hon FICK inte springa hem. Då skjutsade Ida oss i hennes lilla bil igen, ack så snäll hon är. Enda fram skjutsade hon oss också. Hon vet att jag har det stressigt nu, jag hinner ju inte ens måla naglarna. Då är det katastrof.

Imorgon är det en ny dag, närmare bestämt fredag. Min favoritdag. Efter skolan hänkar Eve på, vi ska göra en makalös god middag och sedan bara chilla och göra sånt som vi är bäst på.
Nu är det dags för Jullan att sova, en hård vecka har det varit den här veckan. Hard work, work.

LATERO / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0