i'm so over

Lite lagom vintrig bild sådär

Vilken dag. Ville inte gå upp imorse, men min plikt är att gå till skolan. Då gör jag fan det också.
Hade två redovisningar, den första på morgonen den andra på eftermiddagen. Om jag hade haft dem efter varandra hade jag kunnat åkt hem halv elva. Sånt man får deala med här i liet, jag är van så att säga.
När jag kome hem gjorde jag min vardagliga syssla, plugga. Kul att min blogg börjar förvandlas till en pluggblogg. Vilket liv jag har, eller vänta jag har inget liv. Iallafall plugga gjorde jag. Gjorde klart en frivillig MVG-uppgift i historia och en annan uppgift. Skönt att ha det klart även fast det är några dagar kvar tills det ska vara inlämnat.
Jag ser fram emot imorgon, dels för att jag ska åka 9 till skolan och åka hem halv tre men också för att det är träning på kvällen. Inte vilken träning som helst utan Ida, Rebecca, Linnéa & jag ska spela in fjärde delen av den rosa hunden. Den kommer bli grym, grymmare, grymmast.
Bara som en parantes så här i slutändan så vill jag tillägga att jag är DÖ-avundsjuk på min klasskompis Carolina som åker till Thailand idag. Hon har lovat att hon ska sola åt mig så får väl glädjas åt de, men ändå Thailand...
Ioförsig skulle jag kunna åka till vilket land som helst, bara det erbjuds sol.


PUSS / JULLAN

Kommentarer
Postat av: Alicia

Har du något pinsamt sexminne?

Berätta om det i min blogg och ta del av andras pinsamma minnen. Detta kan bli riktigt kul!

2010-03-03 @ 23:06:25
URL: http://aliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0