JAG ORKAR INTE MER

Fan, helvete, jävlar, jag dör, NEJ! Det var de enda orden som jag spottade ut mig den här morgonen. Den började hyffsat, det var som vanligt. Sov ovanligt länge, blev lite sen hemifrån. Men sedan blev det en mardröm. Vi hade tjugo minuter på oss att ta oss till tåget. Men vad händer? Min kedja hoppar ur på cykeln. Jag får alltså springa med cykeln (mindre skönt eftersom jag var ute och sprang igår och körde monster-styrkepass på träningen) Med gråten i halsen och svetten rinnandes var jag äntligen framme vid stationen. När jag ska ta upp plånboken och registrera min resa upptäcker jag att min plånbok inte ligger i väskan, som den alltid gör. ALLTID! Men just denna morgon ligger den inte där. Jag sätter mig på tåget iallfall och tänkte åka på Linnéas kort. Men jag var ju ändå tvungen och veta vart min plånbok var eftersom jag har pengar och bankkort och allt där i. Så jag hoppar av tåget, cyklar hem (med syrrans cykel) Springer runt i huset som en galning och skriker (tur att ingen var hemma) Jag var helt slut efter att ha sprungit runt och skrikit, men så kollar jag i en låda. Och där ligger den, då la jag mig ner på golvet och grät för jag var så lättad. Skön morgon.
Halv elva ska jag cykla till stationen igen. Bättre lycka nästa gång, TACK!
Hoppas ni har haft en bättre morgon än mig kompisar!

LATERO / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0