MONDAY

sur-tjej-i-grekland, äckligt mycket jag vill dit nu. Äckligt!

Måndag idag. För er som inte visste asså. Skolan gick ovanligt bra. Linnéa, jag och Eve jobbade för fullt med uppdraget, snart klara. Typ. Kom hem vid fem, har inte gjort så mycket sen dess. Jag har kollat på ett antal tv-program och druckit att antal koppar te. Jag kom precis ut från duschen, skönt.
Snart ska jag sätta mig framför tv;n och kolla på lite mer tv. Sen måste jag plugga lite naturkunskap. Har MVG-prov imorgon, ska försöka mig på det även fast det är frivilligt och ap-svårt. Men kan ju iallafall fösöka.
Back to tv;n, min bästa vän.

LATERO / JULLAN

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej Julia, förlåt för jag inte fixat din design. Men har råkat glömt sparat dina inloggningsuppgifter. Så skulle du kanske kunna skicka dem igen så fixar jag klart din design i morgon :)?

2010-03-22 @ 20:57:10
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0