MUST BE THE END

Godförmiddag. Vilket härligt väder det är idag, nästan så att jag vill slänga på mig ett par shorts och sandaler idag. Men bara nästan. Sov ut idag, mycket skönt eftersom jag inte har kunnat gjort det på flera veckor.
Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, ska kanske gå på bio sen; alice i underlandet i 3D. Must see, verkar väldigt bra. Går i såfall med bästa vän.
Snart ska jag och Linnéa följa med mamma och pappa på en promendad, får ju inte missa det här härliga vädret. Kanske till och med skinnjackan åker på idag, jag tror det faktiskt. Jag älskar att våren äntligen är på väg, jag är lycklig, jag har inget att klaga på. Skolan kommer flyta på snabbt har jag bestämt, sen blir det grekland i tre veckor, sen en toppen sommar. Jag känner mig på det.



LATERO / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0