NIGHTY


Mina ögon håller på att slockna, dags att sova med andra ord. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och pluggat lite engelska. Mamma och jag har även kollar lite i bland hennes gamla kläder som hon hade när hon var lika gammal som mig. Hittade en cool svart skjorta och en jeansskjorta, NICE!
Imorgon blir det plugg hela freaking dagen, både i skolan och hos Eve. Ingen träning imorgon asså, tråkigt men sant, stackars Ida får springa själv och Jonna som skulle bjuda på glass, helvete.
Nu ska jag släcka, sedan ska jag försöka somna. Har ingen dörr till mitt rum just nu, pappa målar den. Hur kommer det gå och somna då?

PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0