NO ONE



Såhär kommer jag se ut i sommar, tro mig. Med bruna ben och solblekt hår.

Måndagen är avklarad. Skolan var lugn idag, hela veckan är ganska lugn. Det är skönt, har haft ett par riktigt häktiska veckor bakom mig. Våren börjar verkligen smyga sig på, kunde till och med ha skinnjackan idag. Tack gud. Var på stan efter lunch, köpte present till bästa vän och köpte även lite smått till mig själv. En lång kavaj från H&M jag länge gått och suktat efter, äntligen är den min. Köpte även ett par stora örhängen, me like så att säga.
Hemfärden idag gick inte som beräknat, skulle åkt hem halv 5. Men vad hände då, tåget var föresenat till 17.10. Inställt, ersatt med buss. KUL. Var hemma halv sju tack vare världens bästa företag.
Nu sitter jag här med en stor kopp kaffe latte och min godispåse. Godis är verkligen något jag är snål med, har godis kvar från ett halv år tillbaka, inte okej. Har godsförbud från och med imorgon så bäst att äta upp allt nu.
Bloggar lite senare om någon är intresserad.

LATERO / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0