OVER AND OUT

Jag har längtat efter den här stunden.
Då jag (eller jag, vi är faktiskt 3 stycken som har gjort skiten) har gjort klart uppdraget.
Idag inträffade de, omkring klockan 2 var vi klara. Vi skrev våran sista rad på uppgiften från helvetet.
Alla som inte går på kunskapsgymnasiet fattar ingenting vad jag snackar om.
Om jag hade tid och lust kunde jag berätta om vad det handlar om.
Men det har jag inte.
Jag vill bara sova, jag vill bara njuta av att det är över.  DET ÄR ÖVER!

Imorgon är det torsdag.
Egentligen behöver man inte komma till skolan, då vi bara har basgrupp.
Men Evelina, Linnéa och jag ska dit endå och fixa det sista. Sedan ska vi lämna in arbetet.
Känner på mig att vi inte kommer våga trycka på skicka-knappen när vi ska skicka det till våran handledare.
Just nu känns det som att jag nöjer mig med ett G, men MVG ska vi ha. 
Vi har förfan lagt ner halva av våra själar i det här. 

Imorgon ska vi hämta Diesel, han ska vara här hela lovet, me like.
Imorgon kommer min bror hem, me like ännu mer.
Imorgon får jag lov, me like ännu ännu mer.

Förlåt för detta långa och ointressanta inlägg, men ibland får man faktiskt slänga in sådanna inlägg.
Nu ska jag fortsätta lyssna sönder låtar på spotify, sen är det tack och hej för mig.
Sova klingar fint i mina öron.

Opassande bild, men vill bara tillägga att det inte är alla som har en groda till syster. But hey, I have!


LATERO / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0