PRETTY FACES

Godmorgon solstrålar. Vakande nyss, det var skönt att sova ut. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och läser alla Sveriges bloggar. Har 8.999.999 kvar (skämt å sido).
Jag ska snart äta frukost med la familia, sen ska vi ner på stan hörde jag ryktas om. Ska även fika på C&L, perfekt lördag. Klockan 1 ska jag vara i hallen, kul med lite gymnastik. Imorgon är det våran tur att tävla, börjar faktiskt bli lite nervös. Jag ska köra nya grejer jag aldrig tävlat med förrut. Det går nog bra, håll tummarna.

LATERO / JULLAN


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag kommer ner och hejar på er! :D

2010-03-27 @ 15:05:52
Postat av: jullan

Bra matilda! HEJA HEJA :D

2010-03-27 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0