THEN I BE LIKE BABY


Hej! Idag vaknade jag ganska tidigt, åkte först till Örebro och sedan till Västerås. I Örebro spelade KAIK, fast jag, mamma och Linnéa gick på stan istället. Kikade runt i affärer, fikade och hade mysigt. Köpte ett par örhängen för 15 kr och två magtoppar från Indiska, 25 kr styck, blir perfekt till grekland. Inte illa.
Kollade sedan på match i Västerås, det gick bra till en början men sedan gick det utför. De förlorade. Åkte hem till brorsan en stund efter matchen och käkade.
När vi anlände till coola-holm tonade mamma Linnéas och mitt hår. Det blev bra förrutom att vi skulle behövt minst en förpackning till, våra hår är ju typ 100 m långt tillsammans så det blev lite krisigt. Men som sagt det blev bra, lite mörkt, men helt klart bra. Skönt med en förändring.
Imorgon är jag ledig, skönt. Ska ändå plugga eftersom jag har ap-mycket nu. Ska träffa Evepeve klockan halv 12 på biblioteket, vi ska plugga skiten ur oss.

PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0