TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART

Ännu en dag över, en dag närmare sommaren. Skolavslutning och slutligen grekland. Hundra dagar kvar tills jag åker, ska börja räkna ner. Imorgon är det tvåsiffrigt; 99.
Min dag har bestått av massa mysigt enligt mig själv. Jag har myst med mina kaniner, bakat supergoda kakor, gjort ett vårigt kollage till mitt ämnesblock, målat naglarna, druckit te och kollat på tv. En riktig toppen dag alltså. Snart dags att kasta in handduken och sova lite, imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Ska försöka göra klart lite små-uppgifter så att man kan koncentrera sig på de större uppgifterna sen. Som rapporten jag ska skriva på minst 10 sidor. K-U-L. 
 
PUSS OCH GODNATT / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0