TUESDAY GREY


Skola idag. Tråkigt. Inget annat. Det enda som jag tänker på i skolan är att det blir en dag närmare till sommarlovet, bara det. Skolan och jag klickar inte just nu, lite synd. Men jag tar igen det.
Kom precis hem ifrån Spöbacken. Skippade träningen och körde några gånger i de otroligt roliga backarna (hela två stycken). Lina och Linnéa var såklart med, annars hade det varit fruktansvärt okul. Otippad tisdag. Otippat rolig tisdag.
Just nu sitter jag och övar in min engelska redovisning jag ska ha imorgon, några gånger till sen ska jag falla i en djup sömn. Kanske så djup att jag vaknar till sommaren, kanske, kanske inte. Nejfan sluttjatat om sommaren och våren. Bara att inse att det kommer dröja sextioelva år tills dess. Positiva-Jullan, ohyes!


LATERO / JULLAN


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Har nästan gjort klart din header, skriv till mig i morgon på msn så skickar jag den till dig så du kan godkänna :)

2010-03-03 @ 00:01:57
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0