FREDAG DEN 13:ONDE

Vi är bättre än vad vi ser ut

Nej, jag är inte dum i huvudet.
Det är inte fredag och det är inte den 13:e heller.
Men med tanke på kvällens träning kan man tro det.
En olycka inträffade nämligen.
Angelica var mitt uppe i sin rondat-hopp-hjuling (ni som kan gymnastik fattar att detta varv är ett skämt-varv)
Vad händer? Ange vrickar foten så ledbandet töjs ut, KNAAAAAK sa det.
Ett besök på akuten för stackars Ange blev det.
Olyckan var framme även för mig.
Ett rejält brännsår och en öm axel fick jag med mig hem. Skönt.
Ett tips; om ni bränner er smörj ALDRIG in brännsåret med issalva.
Jag kan garantera er om att ni kommer ångra er. Smart Julia.
RM HÄR KOMMER VI!
Bäst att sova innan jag snubblar eller något.
Imorgon blir det chillkväll hemma hos Evepeve. Glass i stora lass ska vi äta.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0