GROW OLDER WITH YOU

Goderafton folks,
här sitter jag uppe på övervåningen och borstar tänderna för full rulle.  
Idag har skolan gått bra. Uppdragsarbetet är i full gång igen. Den tredje i ordningen och jag är inte glad för de.
Uppdrag är inget som är roligt mina vänner, jag lovar. Min kväll idag har gått åt att vila, sova och chilla. Jag har legat i soffan mest hela tiden och bland annat kollat på top model 13. Programmet var bra, min favorit hänger kvar. Efter top model sökte Linnéa på hennes namn på google och vad får hon upp; jo! Hon vinner såklart. Tack Linnéa vilken överraskning det kommer bli i finalen.
Nu ska jag borsta klart tänderna sedan bege mig till min gosiga säng.

Latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0