I'D RATHER BE WITH YOU

Hey guys,

typ halva min dag idag har gått åt till skolan, vilken överraskning.
Känner mig lite trött på skolan nu, det känns lite för mycket. Saker och ting börjar gå till överdrift.
Jag drömmer mig bort till den stunden då jag sitter på tåget hem från skolavslutningen, jag ska gråta av lättnad. Sen ska jag njuta av sommarlovet som aldrig förr.
Jag min syster kom igår fram till att vi aldrig någonsin förrut behövt sommarlov såhär mycket som nu.
Nog tjajat om drömmar, nu lever jag i nuet och tar dagarna som de kommer.
I helgen är det RM3 här i stan och håll i hatten vad vi ska köra då laget, vi ska vinna, vi måste vinna.
Jag är mer taggad än någonsin.

Snart ska jag stänga butiken för dagen, känner att jag behöver lite sömn. Men hey vad skönt det är när det är ljust ute, jag är piggare och definitivt mycket gladare. Men innan jag jag somnar ska jag lyssna på en soft låt.

Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0