INNAN VI FALLER

ibland får vi till det

Hej guys!
Idag är mitt humör på topp. Kan bero på att jag var ledig.
Evelina ringde och väckte Linnéa och mig klockan tolv.
Jag hade igår bestämt mig för att jag skulle gå upp vid tio och springa.
Men det blev visst inte så.
Vi klädde på oss snabbt som attan, sedan cyklade vi på 3 minuter till Tallås aulan.
Vi glodde på söders musikal. Den var bra tycker jag, min vän Matilda sjöng. Ryste i hela kroppen.
Efter musikalen drog vi ner på stan, softade mest. Köpte en bikini och 2 stycken "toppar".
Skulle kunna visa bild men det orkar jag inte.
Hem kom vi allafall, klockan 5 ungefär. Stack ut och sprang direkt, det kändes idag.
Nu måste jag fortsätta med plugget, kul oså.

Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0