ONE OF US

Vi ser ut att va 5, men who cares. Brunheten nu tack!

Monday in my heart. Eller inte.
Måndagar har aldrig varit min dag, men idag funkade den faktiskt.
Om man bortser från min magsmärta som jag gick och bar hela dagen.
Efter skolan gjorde jag klart mitt idrottuppdrag. Bra gjort Julia.
Jjobbade även lite matematik, och idag mina vänner. IDAG!
10 maj 2010, lärde jag mig att ställa upp multiplikation ordentligt (hehe, vad dålig jag känner mig). 
Tackar min kära mor för det.
Nu ikväll har jag kollat på top model och bara myst. Jag har även räknat ner dagar.
32 dagar kvar till sommarlov.
37 dagar kvar till grekland.
Ahjuste, jag har drygt 15 uppgifter kvar innan sommaren.
32 dividerat på 15 är... 2,13.
2,13 uppgifter varje dag. OH MY GOD!

See yaaaa


Kommentarer
Postat av: Elin

eller 2.13 dagar per uppgift, hur var det, hade du lärt dig det där!? hahaah

2010-05-13 @ 17:00:22
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0