THE LAST SONG

SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIILE

Vilken underbar dag det har varit. Jag vaknade runt 11, gick direkt ner till soldäcket och sola. Tog tag i lite plugg också, väldigt bra gick det om jag får säga det själv. Min tyska-lärare skulle vara stolt.
När klockan var fem ungefär gick jag och Linnéa hem till Lina. Vi tog en promenad till Djulö, det var mycket skönt i det fina vädret. Vi satt på bryggan vid Djulö och bara softade, tog lite kort oså.
Efter promenaden med Lina gick jag ensam bort till Duve (ännu en sjö, hehe) och mötte upp ett manligt sällskap. Vi satt på bryggan där och pratade oså. Muy nice. Småsprang sedan hem, lite sen som jag var.
Känner att jag har blivit bränd av solen idag, ansiktet fullkomligt brinner och läpparna likså. Inte alls skönt.
Nu ska jag sova, klockan börjar bli mycket.


Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0