YOU SMILE I SMILE

Jag blir lika förvånad varje gång jag loggar in på blogg.se.
Anledningen till detta är att jag nästan alltid har skapligt många besökare.
Ett problem bara; jag uppdaterar nästan aldrig. (Fler problem; jag skriver inget intressant, jag lägger nästan aldrig upp bilder)
Vet inte ens varför jag skriver det här.
Ibland tänker jag jag ut ett inlägg jag ska skriva, men när jag väl kommer till kritan vad händer då?
Jo, allt är som bortblåst. Orden, lusten, inspirationen.
Har noll inspiration nu för tiden ska ni veta.
Kläder, skolan, livet.
Jag är helt enkelt slut som människa.
Jag behöver uppmuntran, någon att luta mig mot.
Nu har jag delat med mig (lite) för mycket tror jag, nu räcker det för ikväll.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, har precis kollat klart på en film.
Filmen var bra, "Nanny diaries". Den var fin, grät en skvätt i slutet.
Imorgon måste jag göra en tyska uppgift. Sola ska jag göra också om vädret tillåter mig.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0