YOUR MY HAPPY HOUR


Yo fellas,

idag var det basgrupps-amazing-race i skolan. Det var kul, men drog på mig en sträckning i vaden som inte bådar så jävla gott till helgen då det är tävling. Jag biter ihop även fast jag är tvungen att gå som en kärring.
Jag har precis gjort klart tyskan som jag ska redovisa nästa onsdag. Uppdraget är också finito så nu är det bara att öva in skiten. Annars är jag fri från skolan, min kropp bubblar inombords ska ni veta.

Nu ska jag stryka på ett till lager på vaden sen dra mig ner mot soffan, jag har pluggat konstant sen jag kom hem 4 så det är jag värd. Hör av mig senare för den intresserade!

Bäst, snyggast osv. Love you to death

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0